Obrolan:Tepas: Béda antarrépisi

Konten halaman tidak didukung dalam bahasa lain.
Ti Wikipédia Sunda, énsiklopédi bébas
Konten dihapus Konten ditambahkan
SU08ayu (obrolan | kontribusi)
Tidak ada ringkasan suntingan
Baris ka-6: Baris ka-6:
==Dipindahkeun==
==Dipindahkeun==
Sabagian ti eusi obrolan di kaca sawala '''Tepas''' ieu geus dipindahkeun ka [[Wikipédia:Padungdengan]], sabab di dieu mah rohangan pikeun ngabahas eusi '''Tepas'''. Sagala rupa hal ngeunaan Wikipédia (basa Sunda) lianna, mangga seratkeun di kaca [[Wikipédia:Padungdengan]]. [[User:Kandar|kandar]] 02:59, 22 Séptémber 2005 (UTC)
Sabagian ti eusi obrolan di kaca sawala '''Tepas''' ieu geus dipindahkeun ka [[Wikipédia:Padungdengan]], sabab di dieu mah rohangan pikeun ngabahas eusi '''Tepas'''. Sagala rupa hal ngeunaan Wikipédia (basa Sunda) lianna, mangga seratkeun di kaca [[Wikipédia:Padungdengan]]. [[User:Kandar|kandar]] 02:59, 22 Séptémber 2005 (UTC)
Cara Membuat Tahu

Cara Membuat Tahu, Banyak yng menanyakan bagaimana cara membuat tahu? Bisnis tahu bagus juga utuk bisnis rumahan loh. Ok karena banyak yng menginginkan resep cara membuat tahu tersebut, di bawah ini akan berita terkini paparkan cara membuat tahu yang baik dan benar.

Cara Membuat Tahu

Cara membuat Tahu:
1.Kedelai ditampi untuk dipilih biji yang besar.
2.Kedelai dicuci, lalu direndam dalam air besar selama enam jam.
3.Kedelai dicuci lagi selama setengah jam.
4.Kedelai disosoh dan dipecah menggunakan MESIN PEMECAH KEDELAI
5.Kemudian digiling sampai halus, menggunakan MESIN GILING KEDELAI PISAH AMPAS, dan susu kedele mengalir ke dalam tong penampung.
6.Susu kedelai langsung direbus sampai mendidih di dalam mesin pemasak berukuran besar.
7.Susu kedelai lalu dipindahkan dari wajan ke bak atau tong untuk disaring dengan kain belacu atau kain mori kasar yang telah diletakkan pada sangkar bambu. Agar semua sari dalam susu kedelai tersaring semua, pada kain itu diletakkan sebuah papan kayu dan seseorang naik di atasnya dan menggoyang-goyangnya. Limbah penyaringan, yang disebut ampas tahu, diperas lagi dengan menyiram air dingin, sampai tidak mengandung sari lagi. Penyaringan dilakukan berkali-kali hingga bubur kedelai habis.
8.Air saringan yang tertampung dalam tong warna kuning atau putih dicampur dengan asam cuka agar menggumpal. Selain asam cuka, dapat juga ditambahkan air kelapa, atau cairan whey (air sari tahu bila tahu telah menggumpal) yang telah dieramkan, atau bubuk batu tahu (sulfat kapur).
9.Air asam dipisahkan dari gumpalan atau jonjot putih dan disimpan, sebab masih dapat digunakan lagi. Gumpalan atau jonjot tahu yang mulai mengendap dituangkan dalam CETAKAN TAHU DARI KAYU dan dialasi kain belacu. Adonan tahu kotak dikempa selama satu menit, sehingga air yang masih tercampur dalam adonan tahu itu terperas habis. Adonan tahu berbentuk kotak yang sudah padat dipotong-potong.


== Gambar maung ==
== Gambar maung ==

Révisi nurutkeun 29 Januari 2013 15.02

Little modification

  • It would be nice to unlock the home page once in a while to make edits.
If not, you guys could add this feature to your article count [[Special:Statistics|{{NUMBEROFARTICLES}}]]24.201.116.26 05:16, 21 Péb 2005 (UTC)

Dipindahkeun

Sabagian ti eusi obrolan di kaca sawala Tepas ieu geus dipindahkeun ka Wikipédia:Padungdengan, sabab di dieu mah rohangan pikeun ngabahas eusi Tepas. Sagala rupa hal ngeunaan Wikipédia (basa Sunda) lianna, mangga seratkeun di kaca Wikipédia:Padungdengan. kandar 02:59, 22 Séptémber 2005 (UTC) Cara Membuat Tahu

Cara Membuat Tahu, Banyak yng menanyakan bagaimana cara membuat tahu? Bisnis tahu bagus juga utuk bisnis rumahan loh. Ok karena banyak yng menginginkan resep cara membuat tahu tersebut, di bawah ini akan berita terkini paparkan cara membuat tahu yang baik dan benar.

Cara Membuat Tahu

Cara membuat Tahu: 1.Kedelai ditampi untuk dipilih biji yang besar. 2.Kedelai dicuci, lalu direndam dalam air besar selama enam jam. 3.Kedelai dicuci lagi selama setengah jam. 4.Kedelai disosoh dan dipecah menggunakan MESIN PEMECAH KEDELAI 5.Kemudian digiling sampai halus, menggunakan MESIN GILING KEDELAI PISAH AMPAS, dan susu kedele mengalir ke dalam tong penampung. 6.Susu kedelai langsung direbus sampai mendidih di dalam mesin pemasak berukuran besar. 7.Susu kedelai lalu dipindahkan dari wajan ke bak atau tong untuk disaring dengan kain belacu atau kain mori kasar yang telah diletakkan pada sangkar bambu. Agar semua sari dalam susu kedelai tersaring semua, pada kain itu diletakkan sebuah papan kayu dan seseorang naik di atasnya dan menggoyang-goyangnya. Limbah penyaringan, yang disebut ampas tahu, diperas lagi dengan menyiram air dingin, sampai tidak mengandung sari lagi. Penyaringan dilakukan berkali-kali hingga bubur kedelai habis. 8.Air saringan yang tertampung dalam tong warna kuning atau putih dicampur dengan asam cuka agar menggumpal. Selain asam cuka, dapat juga ditambahkan air kelapa, atau cairan whey (air sari tahu bila tahu telah menggumpal) yang telah dieramkan, atau bubuk batu tahu (sulfat kapur). 9.Air asam dipisahkan dari gumpalan atau jonjot putih dan disimpan, sebab masih dapat digunakan lagi. Gumpalan atau jonjot tahu yang mulai mengendap dituangkan dalam CETAKAN TAHU DARI KAYU dan dialasi kain belacu. Adonan tahu kotak dikempa selama satu menit, sehingga air yang masih tercampur dalam adonan tahu itu terperas habis. Adonan tahu berbentuk kotak yang sudah padat dipotong-potong.

Gambar maung

Kang, dina browser kuring, gambar maung beulah handapna tabrakan sareng bar Wikipédia dina basa séjén. Nyuhunkeun dilereskeun. --tedi 02:57, 24 Séptémber 2006 (UTC)

Naha nya? Da di dieu mah henteu... Cobi jandélana dilegaan geura, ngarah garisna ngised. Mun tetep kénéh waé, kadék wé jandélana!! Heuheu --kandar 23:15, 3 Oktober 2006 (UTC)

Tos henteu ayeuna mah Kang. Tos dilereskeun ku Kang Iwan pami teu lepat mah (dipiceun sagambar kitu? ). --tedi 23:26, 3 Oktober 2006 (UTC)

robih tepas

kanggo ngarobih tampilan Tepas sakedik tiasa di citakan :

bilih hoyong tampilan engal, tias di kotrétan heula atanapi di Tepas kang kandar
-- ° kang iwan ° 16:59, 3 Oktober 2006 (UTC)
Upama geus aya cukup artikel mah, di Tepas téh urang pidangkeun fitur2 kawas dina Wikipédia gedé lianna, misalna gambar & artikel petingan (artikel/gambar pilihan, featured articles/images; petingan = pilihan/terpilih)). Urang tungtut, saheulaanan mah per bulan (paling henteu kudu aya 12 artikel/gambar nu dipilih). Mun mutuna geus beuki ngaronjat, urang robah jadi mingguan (paling kudu aya satengah ratusan -- lima puluhan maksud uing téh -- artikel/gambar alus). Keur gambar mah, kari milih ti Commons. --kandar 23:15, 3 Oktober 2006 (UTC)

Artikel petingan jeung gambar petingan teu rata luhur

1. Pamanggih, judul Artikel petingan jeung Gambar petingan teu rata (dina Mozilla Firefox, duka dina IE mah). Dicobi-cobi:
|- valign ="top"
|- align = "left"
dirobih janten
|- valign ="top" align = "left"
2. Pamanggih deui, kumaha upami legana Artikel petingan jeung Gambar petingan dirobih:

  • Artikel petingan : 53 -> 48
  • Gambar petingan  : 45 -> 48

ngarah saimbang
3. Artikel petingan sareng gambar petingan latar pengkerna bodas nya, kumaha upami ditransparankeun wae.
Nuhun

--Tedi 02:17, 7 Méi 2007 (UTC)

Mangga atur2 bae kumaha saena, sual desain mah abdi taluk... --kandar 09:24, 7 Méi 2007 (UTC)

Wadya balad eta gambar kelenteng teh sae tapi naon tumalina jeung sunda sih kelenteng di Jepang? --Jalak Pakwan

Heheh... Hampura, eta mah ukur acak bae ti Commons, teu milihan kudu anu aya patula-patalina jeung Susundaan. naon margina? Nya kumargi gambar2 ti Sunda mah masih keneh werit, kirang pisan nu nyumbang... --kandar 15:26, 25 Pébruari 2008 (UTC)

Wikipedia in Tatar

Dear friends, may I ask you to add a hyperlink to our Tatar Wikipedia (http://tt.wikipedia.org) to yourr Front page. Tatars - are turkic nation living in Tatarstan Republic, second biggest nation in Russian Federation. hope to hear from you soon. sincerely yours, Muhtac (sawala) 21:19, 20 Maret 2011 (UTC)

Sorry, at the moment we only display links to Indonesian languages Wikipedias and some major Wikipedias. Thanks. --kandar (sawala) 08:40, 22 Maret 2011 (UTC)

Citakan Anyar

Halo pengurus, saya membuat citakan untuk ucapan selamat datang bagi pengguna baru. Diadaptasi dari templat bahasa Indonesia tetapi belum diterjemahkan ke bahasa Sunda. Silakan diterjemahkan kalau ada kesempatan. {{wilujeng sumping}}

Bagéa, Bray! Wilujeng sumping di komunitas Wikipédia, hususna Wikipédia édisi Basa Sunda.

Pikeun pangwanoh ka baraya lianna, mangga eusian kaca pamaké Tepas ku sababaraha hal nu peryogi kauninga, utamana ngeunaan widang naon waé nu janten interés sadérék.

Pikeun hal-hal nu sipatna téhnis, mangga buka kaca :

Pikeun nanda tangan dina kaca sawala, siga kaca ieu, ketik ~~~~ (opat kali tanda gelombang/tilde).

Tidak berbahasa Sunda (don't speak Sundanese)?


punten bade naros, pami tos gugur masih tiasa nyerat di sundapedia teu?SU08ayu (sawala) 2 Désémber 2011 04.53 (UTC)[balesan]