Obrolan pamaké:Hendra.Prastiawan

Ti Wikipédia, énsiklopédia bébas
Luncat ka: pituduh, paluruh

{{subst:sd}}

Eusi

Pangmarioskeun[édit sumber]

Nepangkeun, Wasta sim kuring Setiadi, pamilon Sundapedia 2011, pasanggiri nulis dina Wikipedia basa Sunda. Artikel kuring

Jirangan ka-1

  1. Boboko = Sampurna
  2. Sado= acan
  3. Lisung= nembe poto
  4. Béas = acan

Jirangan ka-2

  1. Situ Léngkong Panjalu = OK!
  2. Situs Batu Kalde = OK!
  3. Nyangku= OK!
  4. Saron= OK!
  5. Situs Jambansari = OK!
  6. Sapu= ok
  7. Karawitan = OK!
  8. Mobil= ok
  9. Motor= OK!
  10. Ngalamar =OK!
  11. Seserahan =OK!
  12. Cagar Budaya Ciung Wanara = OK!
  13. Kampung Kuta = acan
  14. Midadarén = OK!
  15. Akad Nikah= OK!
  16. Beluk ok
  17. Numbas ok
  18. Ada band ok
  19. David Archuleta ok
  20. Band Jamrud ok
  21. Band Jikustik OK

hallo[édit sumber]

hatur buhun akang ..

D

SU02Agung (sawala) 06:49, 17 Séptémber 2011 (UTC)

Laporan ...[édit sumber]

Akan Dian frefensi na atos di atur nembean ..... nuhun nya kang ... Akang bade naros,,,, pami ayeuna nembe ngadamel absen kaci henteu ????? kamari mah nuju aya problem ...janten we ieu na henteu ka urus ... masih tiasa kan kang ??? SU16Dian (sawala) 15:07, 22 Séptémber 2011 (UTC)

Kaci neng. Mangga lajengkeun. --Aditia.Gunawan (sawala) 20:02, 23 Séptémber 2011 (UTC)

Kang cara merubah judul gmana ??? SU16Dian (sawala) 23:13, 22 Séptémber 2011 (UTC)

Bade ngarobih anu judulna naon Neng? --Aditia.Gunawan (sawala) 20:02, 23 Séptémber 2011 (UTC)

Interwiki[édit sumber]

kang gimana kalo interwikinya di bahasa lain ga ada? kalo artikel tari di id/en wiki ada, tapi kalo artikel seni tari ga ada? apa saya ganti aja judulnya jadi tari?

sipsip[édit sumber]

OK kang, mudah2n bisa terus nulis artikel.. soalnya waktunya kbagi2 juga..haha.semangattttt SU26Ilham (sawala) 13:08, 24 Séptémber 2011 (UTC)

Peraturan Kompetisi[édit sumber]

Kang, saya kurang paham sama peraturan kompetisi,, kita itu harus terus edit & bikin artikel sampe tgl 12 oktober di putaran pertama?? Kita bikin artikel sebanyak-banyaknya? terus artikelnya dipilih sama panitia, apa kita yang ngajuin sendiri artikel kita?

ok kang hatur nuhun SU12Chaerunnisa (sawala) 10:54, 26 Séptémber 2011 (UTC)

Waktu Edit[édit sumber]

Kang,kalo kesempatam kita untuk ngedit itu sampai tanggal berapa ya? terus kapan kita harus menyerahkan artikel sempurna kita?

Waktu Edit[édit sumber]

Kang,kalo kesempatam kita untuk ngedit itu sampai tanggal berapa ya? terus tgl berapa kita harus menyerahkan artikel sempurna kita? SU12Chaerunnisa (sawala)

Pengajuan Artikel[édit sumber]

Kang ini artikel yang akan saya ajukan untuk dinilai oleh juri http://su.wikipedia.org/wiki/Wayang,tapi sampai batas akhir masih akan saya edit,,terima kasih. SU08ayu (sawala) SU08ayu (sawala) 6 Oktober 2011 03.04 (UTC)

artikel kngg juri[édit sumber]

kang, artikel nisa yang buat dinilai juri artikel berjudul kamus. sekalian tolong cek artikel yang lain.. dodol garut ma domba garut SU05Anisa (sawala) 6 Oktober 2011 07.42 (UTC)

ngajukeun artikel[édit sumber]

kang abi hesti SU24 nami artikelna sérén taun :)

Artikel[édit sumber]

Artikel yang diajukan Penca Silat: http://su.wikipedia.org/wiki/Penca_silat --SU27Imam (sawala) 6 Oktober 2011 12.15 (UTC)

Pengajuan Artikel[édit sumber]

Kang abdi SU15Dena artikelna anu Rahwana diajengkeun kanggé dipeunteun ku juri. Nuhun.

SU15Dena (sawala) 6 Oktober 2011 12.32 (UTC)

Artikel Thaifur Abu Yazid[édit sumber]

Kang, sayaSU07Thaifur artikelnya Klan Uchiha (Naruto), tapi ko di bawahnya masih ada tulisan artikel taratas??, nuhu. SU07Thaifur (sawala)

Artikel kuring[édit sumber]

Kang, ieu artikel anu diajukeun kanggo dinilai tea:

mangga nyanggakeun... SU26Ilham (sawala) 7 Oktober 2011 07.18 (UTC)

Kang kalo karakter khusus sekarang ada di simbol yg mana ya? ko tampilan editnya jadi beda? SU12Chaerunnisa (sawala)

artikel tuk dinilai juri[édit sumber]

Adik yg baik, Étéh ngajengkeun artikel tuk dinilai juri judulna Sawér da teu aya deui ngan éta-étana nu rada leuheung mah, artikel yang lain mah sepertinya gak masuk hitungan. Séwu nuhun.iroh (sawala) 8 Oktober 2011 06.21 (UTC)

Pengajuan artikel[édit sumber]

KAng...artikel Samangka yang saya ajukan.. SU20Evita (sawala) 8 Oktober 2011 07.57 (UTC)

Artikel nu Bade di ajengkeun pikeun penteun[édit sumber]

Kang artikel SU34Marlina anu badé di ajengkeun anu TOMAT éta artikel sampurnana kanggo pilihan mah anu TARASI SU34Marlina (sawala) 8 Oktober 2011 12.18 (UTC)

artikel sempurna[édit sumber]

kang saya mau mengajukan artikel yang ini http://su.wikipedia.org/wiki/Wayang_wong_Priangan

artikel sempurna[édit sumber]

kang saya mau mengajukan artikel yang ini http://su.wikipedia.org/wiki/Wayang_wong_Priangan SU02Agung SU02Agung (sawala) 9 Oktober 2011 06.08 (UTC)

Akang saya mau ngajuin yang judul artikelnya Kabaya, tapi blm rapih, gpp kan kita masi bisa edit-edit sampe tgl 12? SU12Chaerunnisa (sawala)

Artikel Thaifur Abu Yazid[édit sumber]

Kang Artikel abdi Klan Uchiha (Naruto) sareng artikel pilihan YUI upami anu YUI teu ka itung, anu Klan Uchiha (Naruto) we anu artikel pilihanna

SU07Thaifur (sawala) 11 Oktober 2011 12.25 (UTC)

Numpang Nanya[édit sumber]

Maaf kang, klo artikel yg belum komplit d ptaran prtama trus dlengkapi d ptaran kedua, apa msuk artkel d ptaran kedua? maksih SU05Anisa (sawala) 11 Oktober 2011 12.36 (UTC)

lanjutan[édit sumber]

emh.. jadi d putaran kedua tuh harus bikin judul baru sbnyak 2? kirain bisa nmbahin artikel d putaran pertama yg gk diajukan..hehehehe SU05Anisa (sawala) 12 Oktober 2011 11.45 (UTC)

bingung yeuh[édit sumber]

Cara buat galeri kumaha?? SU15Dena (sawala) 20 Oktober 2011 06.07 (UTC)

Referensi[édit sumber]

Ndra, tolong diperiksa obrolan Sérén taun ya. --22Kartika (sawala) 20 Oktober 2011 06.51 (UTC)

Iya Ndra, yang lain sih gw cek uda bener. Terus jangan lupa keterangan rujukan dari situs. Penulis, diakses kapan, nama situs, judul artikel. --22Kartika (sawala) 20 Oktober 2011 07.37 (UTC)

Eh Ndra, cara buat halaman kategori gimana sih? Kasian kategorinya masih pada merah hehe. Tar kalau ada waktu (KALAU ADA LHO) gw bantuin. --22Kartika (sawala) 20 Oktober 2011 07.49 (UTC)

Ok de, gw nyerah kalau gitu. Sama sekali ga tau bahasa Sunda gw. haha Gw nyemangatin Kang Adith aja. --22Kartika (sawala) 20 Oktober 2011 07.55 (UTC)

Kehabisan energi,terlalu diforsir babak pertama[édit sumber]

Kang Hendra, duh saya ketiggalan jauh pada babak 2 ini, abis energiku terlalu diforsir pada babak pertama sehingga akibatnya skrg saya sakit sudah hampir seminggu lebih, dan tentu saja saya ampir kena eksesusi GUGUR.untunglah Adit nge-sms ngasih tau.....ya dipaksain dah ngedit seadanya ngutak-ngatik artikel babak pertama. Masih ada waktu buat ngejar ketinggalan? SU11Cece (sawala) 31 Oktober 2011 02.00 (UTC)


Laporan SU24Hesti (sawala) 31 Oktober 2011 12.13 (UTC)[édit sumber]

kang artikel saya judulnya Kabudayaan sunda :) SU24Hesti (sawala) 31 Oktober 2011 12.11 (UTC)

pengajuan artikel sempurna[édit sumber]

kang ini artikel yang akan saya ajukan http://su.wikipedia.org/wiki/Keris.artikel pendek lainnya akan saya lengkapi.terima kasih..SU08ayu (sawala) 1 Nopémber 2011 12.26 (UTC)

Assalamua'laikum wr. wb, Kang, kanggo penilaian artikel sempurna, ai nyanggakeun artikel nu judulna Tayamum, haturnuhun Wassalamu'alaikum wr. wb

numpang ah... kang, artikel saya yang Batik ya.. terus kang, kok saya blm di patroli? haturnuhun SU13Damalia (sawala) 2 Nopémber 2011 14.14 (UTC)

Pengajuan Artikel[édit sumber]

Kang ieu artikel bade di ajukan ku abdi kanggo juri http://su.wikipedia.org/wiki/YUI atawa anu http://su.wikipedia.org/wiki/Usopp SU07Thaifur (sawala) SU07Thaifur (sawala)

Pengajuan Artikel[édit sumber]

kang ini artikel yang saya ajukan http://su.wikipedia.org/wiki/Kadongdong hatur nuhun ..

Kang tolong dicek[édit sumber]

Kang tolong sicek artikel puatar kedua saya apakah sudah cukup untuk kut putaran ke tiga? memang masih ada beberapa yang masih belum memenuhi syarat, tapi apakah minimal jumhan (21 tulisan) sudah terpenuhi? ini artikelnya:

  1. Seni Pintonan
  2. Seminar
  3. Psikolinguistik
  4. Kandaga Kecap
  5. Opera
  6. Kebon Raya Cibodas
  7. Tipografi
  8. Radén Tjétjé Somantri
  9. Fotografi (poho asup log)
  10. Pager
  11. Pantun Baduy
  12. Anakronismeu
  13. Suyadi
  14. Basisir Jayanti
  15. Curug Citambur
  16. Basisir Apra
  17. Basisir Sérég
  18. Curug Cibeureum
  19. TVRI
  20. RCTI
  21. SCTV
  22. Sir Isaac Newton
  23. Alessandro Volta
  24. Aristoteles

untuk putaran ke tiga sepertinya saya agak kewalahan soalnya harus bergelut dengan PLP, dan persiapan Skripsi, tapi mudah2an ada waktu untuk terus nulis Kang, hehehe....

SU26Ilham (sawala) 8 Nopémber 2011 03.53 (UTC)

Sudah Loloskah?[édit sumber]

kang, tulisan saya di babak 2 udah diperbaiki, hehe. Yang saya hitung sih 22 artikel udah memenuhi syarat, tapi tolong dicek lagi ya kang.... supaya saya bisa mulai garap babak 3... trims. SU26Ilham (sawala) 9 Nopémber 2011 10.20 (UTC)


Pengajuan kekurangan artikel taratas Putaran kedua[édit sumber]

ayi hendra, ini kekurangan artikel taratas teh imas, kurangnya ada 8, tapi ini ada 10, pilih aja:

  1. Iskandarwassid
  2. Karnayudibrata
  3. Pasar Modal
  4. Wacana
  5. Lentong
  6. Séh Abdulkodir Jaélani
  7. Kurikulum
  8. Kahlil Gibran
  9. Lentong
  10. BSNP

Kirim kabar selanjutnya, trims.iroh (sawala) 10 Nopémber 2011 02.53 (UTC)

Artikel Perbaikan.[édit sumber]

Sampurasun!
Kang, ini artikel yang sudah diperbaiki:

  1. Seni Pintonan
  2. Seminar
  3. Psikolinguistik
  4. Kandaga Kecap
  5. Opera
  6. Kebon Raya Cibodas
  7. Tipografi
  8. Radén Tjétjé Somantri
  9. Pager
  10. Pantun Baduy
  11. Anakronismeu
  12. Suyadi
  13. Basisir Jayanti
  14. Curug Citambur
  15. Basisir Apra
  16. Curug Cibeureum
  17. TVRI
  18. RCTI
  19. SCTV
  20. Sir Isaac Newton
  21. Alessandro Volta
  22. Aristoteles

trims,
SU26Ilham (sawala) 10 Nopémber 2011 05.35 (UTC)

Perbaikan Artikel[édit sumber]

Kelom Geulis, Nicky Astria, Panjat Pinang, Nike Ardila, Dian Sastrowardoyo, Justin Bieber, Rosella, Ebiet G Ade, Insomnia, James Watt, Mesin Ketik, Jarapah, Kina, Brokoli, Cai Susu Indung, katuk.

~~

Artikel ajuan[édit sumber]

ieu artikel nu lolos kang :)

  1. Gending Sriwijaya
  2. Prasasti Telaga Batu
  3. Karya Ilmiah
  4. Cikeruhan
  5. Kiliningan
  6. Sri Maharaja Tarusbawa
  7. Kandagan
  8. Topéng Priangan
  9. Tari Merak
  10. Logam
  11. Agama Hindu Dharma
  12. Catur Warna
  13. Rumah Gadang
  14. Tambo Minangkabau
  15. Torowongan Lampegan
  16. Pararaton


Kekurangan 5 artikelnya:

  1. Alun-alun Bandung
  2. Tari Rakyat
  3. Tari Wayang
  4. Keurseus
  5. Wolff Schoemaker

Artikel putan dua. . .[édit sumber]

Kang, , ini daftar semua artikel taratas yang putaran kedua:

1. http://su.wikipedia.org/wiki/Modem 2. http://su.wikipedia.org/wiki/Sintren 3. http://su.wikipedia.org/wiki/Harmonika 4. http://su.wikipedia.org/wiki/Situ_sangiang 5. http://su.wikipedia.org/wiki/Talaga_remis 6. http://su.wikipedia.org/wiki/Kabuki 7. http://su.wikipedia.org/wiki/Gembyung 8. http://su.wikipedia.org/wiki/Buroq 9. http://su.wikipedia.org/wiki/Laptop 10. http://su.wikipedia.org/wiki/Taman_Nasional_Wakatobi 11. http://su.wikipedia.org/wiki/Lady_Gaga 12. http://su.wikipedia.org/wiki/Raja_ampat 13. http://su.wikipedia.org/wiki/Kacapian 14. http://su.wikipedia.org/wiki/Bruno_Mars 15. http://su.wikipedia.org/wiki/Universitas_Majalengka 16. http://su.wikipedia.org/wiki/Universitas_Swadaya_Gunung_Jati 17. http://su.wikipedia.org/wiki/Universitas_Kuningan 18. http://su.wikipedia.org/wiki/Bubuy_Bulan 19. http://su.wikipedia.org/wiki/Puisi_Papantunan 20. http://su.wikipedia.org/wiki/Rusman_Sutiasumarga 21. http://su.wikipedia.org/wiki/Kismis


SU21Fany (sawala)SU21Fany

Acak"an[édit sumber]

Hehehe, , , acak"an formatnya :D

SU21Fany (sawala)SU21Fany

Nasib artikel kemarin?[édit sumber]

kang, berarti artikel yang kemarin saya tulis baru, gak dihitung donk??
Face-crying.svg... huhu...
masukan ke tambalan hutang jirangan 2 we atuh ya..., jadi totalnya 26 artikel, hehe Face-grin.svg
Di wabah ini artikel yang saya buat semasa "ditahan" (sebelum tanggal 10 November 2011)...

  1. Arthur Compton
  2. Blaise Pascal
  3. Carl Friedrich Gauss
  4. Charles-Augustin de Coulomb
  5. Christian Doppler


haduh--haduh,
gali lobang tutup lobang...

Face-glasses.svg SU26Ilham (sawala) 11 Nopémber 2011 07.06 (UTC)

Pengajuan Artikel yang Ngutang[édit sumber]

Kang mohon diperiksa artikel pendek saya. 1.Pausahaan Jasa 2.Hotel 3.Bola Voli 4.Tenis Meja 5.Sepak Bola 6.Bar 7.Palalang Merah Indonésia 8.Bank Negara Indonésia 19546 9.Senam Irama 10.Mojang Priangan 11.Bir 12.Anggur (Inuman) 13.Damri 14.Sampo 15.Jam Tembok 16.Taksi 17.Gunung Kinabalu 18.Vodka 19.Wiski Ditunggu pemberitauannya besok ya kang,biar kalo kurang masih bisa diperbaiki.terima kasih..SU08ayu (sawala) 11 Nopémber 2011 08.41 (UTC)

Hutang Artikel putaran 2[édit sumber]

Kang ieu artikel abdi punten atos lebet kana pnilaan teu acan??

  1. Khulafaur rasyidin
  2. Abu Bakar
  3. Umar bin al-Khattab
  4. Utsman bin Affan
  5. Ali bin Abi Tolib
  6. Khalifah
  7. Abdullah bin Abbas
  8. Muhammad Ali Jinnah
  9. Charlie Chaplin
  10. Saddam Hussein
  11. Leonardo da Vinci
  12. James Clerk Maxwell
  13. Pablo Picasso
  14. Muhammad Iqbal

SU07Thaifur (sawala) SU07Thaifur (sawala)

Perbaikan Artikel SU03Ai[édit sumber]

Assalamua'laikum, kang mangga nyanggakeun artikel rintisan perbaikan SU03Ai supados diparios

  1. Kawih Kaulinan
  2. Cing Cangkeling
  3. Cing Ciripit
  4. Cok Cang (Cokcangan)
  5. Hompilah
  6. Tutunjukan
  7. Pacublak-Cublak Uang
  8. Tungtung Kalintungan
  9. Tokécang
  10. Sasalimpetan
  11. Ambil-Ambilan
  12. Ayang-Ayang Gung
  13. Pérépét Jéngkol
  14. Paciwit-Ciwit Lutung
  15. Ucang-Ucang Anggé
  16. Trang-Trang Koléntrang
  17. Meuncit Reungit
  18. Tong Tong Papatong
  19. Oray-Orayan
  20. Waktu jeung Usum-Usuman

Wassalamu'alaikum, haturnuhun

SU03Ai (sawala) 12 Nopémber 2011 02.48 (UTC)

Perbaikan Artikel SU03Ai bagian 2[édit sumber]

Punten kang Ai hilap kamari teh tos mumet gadang 2 dinten hehe (curhat.com), mangga kang ieu perbagian nu ka 2 6 artikel taratas

  1. Kawih Kaulinan
  2. Cing Cangkeling
  3. Cing Ciripit
  4. Cok Cang (Cokcangan)
  5. Hompilah
  6. Waktu jeung Usum-Usuman


SU03Ai (sawala) 12 Nopémber 2011 06.51 (UTC)

Hutang Artikel[édit sumber]

Assalamua'laikum, kang abi nyanggakeun artikel rintisan perbaikan SU02Agung supados tiasa diparios :

  1. Boled
  2. Purba Sari Ayu Wangi
  3. Wayang Beber Wonosari
  4. Batagor
  5. Roko

Artikel Kirangna :

  1. Dipati Ukur
  2. Guguritan
  3. Darso
  4. Karaté
  5. Sayur Sop Hayam
  6. Soto Hayam
  7. Cabé Rawit
  8. Tahu Gejrot
  9. Hanung Bramantyo
  10. Helmy Yahya
  11. Nazril Irham
  12. Sri Mulyani Indrawati
  13. Chairil Anwar
  14. Mark Zuckerberg
  15. Ken Kutaragi
  16. Jerry Yang

Hutang Artikel Putaran 2 bagean ka-2[édit sumber]

Hutang Artikel putaran 2[édit sumber]

Kang ieu artikel abdi punten atos lebet kana pnilaan teu acan??

  1. Hideo Kojima
  2. Abu Bakar
  3. Umar bin al-Khattab
  4. Utsman bin Affan
  5. Ali bin Abi Tolib
  6. Khalifah
  7. Abdullah bin Abbas
  8. Muhammad Ali Jinnah
  9. Charlie Chaplin
  10. Vincent van Gogh
  11. Leonardo da Vinci
  12. James Clerk Maxwell
  13. Pablo Picasso
  14. Muhammad Iqbal
  15. Saddam Hussein
  16. Michelangelo Buonarroti
  17. Katsushika Hokusai

SU07Thaifur (sawala) SU07Thaifur (sawala) SU07Thaifur (sawala) 13 Nopémber 2011 12.26 (UTC)

Artikel Taratas yang kurang[édit sumber]

kang, ini 11 hutang artikel saya yang kemarin...maaf lama, sibuk nongton sea games, hehe. nyuhunkeun diparios. hatur nuhun :)


1. Buuk

2. Sendal

3. Garpu

4. Kaca

5. Kaca Eunteung

6. Mikroskop

7. Lauk Paus

8. Geget

9. Coklat

10.Kartun

11.Lampu neon


SU13Damalia (sawala) 13 Nopémber 2011 14.06 (UTC)

Hasil ropéa nu kamari[édit sumber]

Nepangkeun, Wasta sim kuring Setiadi, pamilon Sundapedia 2011, pasanggiri nulis dina Wikipedia basa Sunda. Artikel kuring

Jirangan ka-1

  1. Boboko = Sampurna
  2. Sado= acan
  3. Lisung= nembe poto
  4. Béas = acan

Jirangan ka-2

  1. Situ Léngkong Panjalu = OK!
  2. Situs Batu Kalde = OK!
  3. Nyangku= OK!
  4. Saron= OK!
  5. Situs Jambansari = OK!
  6. Sapu= ok
  7. Karawitan = OK!
  8. Mobil= ok
  9. Motor= OK!
  10. Ngalamar =OK!
  11. Seserahan =OK!
  12. Cagar Budaya Ciung Wanara = OK!
  13. Midadarén = OK!
  14. Akad Nikah= OK!
  15. Beluk ok
  16. Numbas ok
  17. Ada band ok
  18. David Archuleta ok
  19. Band Jamrud ok
  20. Band Jikustik OK
  21. Adat Nikah OK
  22. Agnes Monica OK
  23. Afgan OK
  24. Bams Samson OK

acan

  1. Kampung Kuta

--SU43Setiadi (sawala) 15 Nopémber 2011 09.45 (UTC)

Hapus[édit sumber]

Kang, , , artikel ne yang http://su.wikipedia.org/wiki/Bachruddin_Jusuf_Habibie minta diapus. Tapi ga dikasih tanda apus, lupa cara kasih tandanya :D

SU21Fany (sawala) 16 Nopémber 2011 10.42 (UTC)

Artikel jirangan katilu[édit sumber]

Saparantos menimbang,mengkilo, dan membungkus,ahirna mah artikel nu di ajengkeun teh nu Kutang kang da geuning rame nalika ngadamelna nambahan pangaweruh nu jerooooo pisan kanggo kuring heeee :-) mugia we sanes kuring wae nu kairut teh tapi sadaya nu maca artikel kuring heee (PD)

SU34Marlina (sawala) 1 Desember 2011 20.09 (UTC)

artikel jirangan ka tilu[édit sumber]

Kang...artikel yang saya ajukan judulnya Gadung,,

artikel jirangan ka tilu[édit sumber]

Kang...artikel yang saya ajukan judulnya Gadung,,SU20Evita (sawala) 1 Désémber 2011 13.26 (UTC)

Artikel jirangan katilu[édit sumber]

Kang.. artikel nisa yang buat juri adalaaaaaahhhh.. Folklor hehehe nuhun SU05Anisa (sawala) 1 Désémber 2011 13.29 (UTC)

jirangan tilu[édit sumber]

Folklor maksudnya teh..haha SU05Anisa (sawala) 1 Désémber 2011 13.31 (UTC)

artikel sempurna jirangan 3[édit sumber]

kang ini artikel yang saya ajukan ,, http://su.wikipedia.org/wiki/Sri_Mulyani_Indrawati

semoga lulus kriteria... :D SU02Agung (sawala) 1 Désémber 2011 16.40 (UTC)

artikel Sempurna putaran 3[édit sumber]

artikel abi Pesta dadung kang :) SU24Hesti (sawala) 2 Désémber 2011 05.13 (UTC)

Kang Abdi ngintunkeun artikel nu Leonardo da Vinci SU07Thaifur (sawala)SU07Thaifur (sawala) 3 Désémber 2011 02.44 (UTC)

Artikel Sempurna Jirangan-3[édit sumber]

Kang Hendra, nyanggakeun artikel kanggo diajén ku Juri dina ieu Sundapédia putaran terahir anu judulna Gamelan Degung

SU15Dena (sawala) 3 Désémber 2011 12.39 (UTC)

Artikel[édit sumber]

Artikel putaran tiga Kantor pos

SU21Fany (sawala) 3 Désémber 2011 16.06 (UTC)

Pengajuan Artikel[édit sumber]

Artikel saya tentang Roket.

SU12Chaerunnisa (sawala)

artikel yang diajukan putaran ke 3[édit sumber]

assalamualaikum... kang erin yang Biola heeeeeeeeeeee

artikel yang diajukan putaran ke 3[édit sumber]

Assalamualikum.. kang erin yang Biola

heeeeeeeeee 3 Désémber 2011 17.08 (UTC)

artikel yang diajukan putaran ke 3[édit sumber]

Assalamualaikum... kang erin yang Biola y

heeeeeeeee SU06Erin (sawala) 3 Désémber 2011 17.10 (UTC)

Artikel[édit sumber]

maaf semaaf maafnya kang, baru bisa mengajukan artikel, soalnya kemarin hampir tidak ada wktu untuk menjenguk internet di PC :( Nyiruan --SU27Imam (sawala) 4 Désémber 2011 13.35 (UTC)

White Flag....(Surrender)[édit sumber]

Menyerah...

Dengan ini saya acungkan bendera warna putih tanda menyerah dalam kometisi Sundapedia 1 tahun 2011. Penyerahan diri ini disebabkan beberapa hal sehingga saya tidak dapat fokus menulis di Wikipedia Bahasa Sunda. Adapun beberapa penyebabnya adalah:

  • Saya tidak setiap hari dapat bermesraan dengan koneksi internet, karena modem habis pulsa/sedang di kampung halaman/sedang di perjalanan/tidak ada sinyal.
  • Berkutat dan harus membagi waktu antara tugas PPL (membuat RPP, Laporan, Materi Pembelajaran, Dll)
  • Mitovasi saya untuk mengikuti kompetisi ini bukan untuk menjadi juara, tetapi lebih memotivasi adik2 tingkat untuk menulis di Wikipedia Bahasa Sunda. (kalau saya jadi juaranya, ...... trus... untuk apa peserta lainnya ikut kompetisi ini... hehehehhehe...Face-wink.svg)
  • Biarpun saya tidak lagi jadi peserta (SU26Ilham) tapi saya akan tetap menulis di Wikipedia (berbagai bahasa) dengan akun lama saya (Ilham Nurwansah).

Selamat kepada para juara!
Salam!
Face-kiss.svg
SU26Ilham (sawala) 5 Désémber 2011 10.31 (UTC)

Bagamana kabarna Abang Hendra? JV015Chafid (sawala) 23 Pébruari 2012 04.29 (UTC)

Perhatoskeun! Vandalisme[édit sumber]

Kaca Resna Setiawati nu ku anjeun jieun, teu ngarojong kana harti artikel. Seyoru | ᮍᮛᮧᮘᮢᮧᮜ᮪ 13 Maret 2013 11.47 (UTC)